• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • ca
  • es
  • en
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Vimeo
  • Contacte
Delta Birding Festival
  • Festival
  • Activitats
  • Expositors
  • Imatges #dbf22
  • Notícies
Estàs aquí:Inici / Activitats / DBF Photo Contest

DBF Photo Contest

  • Punt de trobada: Carpa Exposició de fotos - Àgora
  • Inclòs amb l’entrada

Ha tornat el DBF Photo Contest!

Per aquesta edició hem tornat a organitzar, juntament amb FOTO K, i comptant amb el patrocini principal de Fujifilm, el DBF Photo Contest. Com sabeu d’edicions anteriors, en aquest concurs el jurat valora, a més de la qualitat tècnica i artística de les fotografies rebudes, la seva originalitat, dificultat i capacitat de transmetre la urgència de conservar la biodiversitat.

La temàtica principal ha estat ‘Les aus i la natura salvatge’ i totes les fotografies havien d’estar englobades en alguna de les tres categories generals: RETRAT, ACCIÓ i ENTORN, o bé en alguna de les dues categories especials: DELTA DE L’EBRE i JOVES FOTÒGRAFS.

Pel que fa als premis, més de 10.000 € en premis que han de servir per premiar l’esforç, la perseverança i la paciència que cal invertir per fer les més de 1.100 imatges que s’han presentat a concurs. Moltes gràcies a tots els participants!

Durant tot el cap de setmana de festival podeu admirar en format 70 x 50 cm. les 20 imatges seleccionades -entre premiades i finalistes- en una fantàstica exposició.

Si enguany no has gosat en presentar-te t’esperem l’any que vé!

CONSULTA LES IMATGES FINALISTES

Amb el patrocini de:

Organitzadors

Suport institucional

  • Avís legal
  • Política de privacitat
  • Política de cookies

DeltaBirdingFestival ©

MÓN NATURA DELTA

Carretera del Poblenou a les Salines, s/n
43870 Amposta