Conversa moderada pel naturalista i periodista ambiental José Luis Gallego i amb participants de luxe com Manuel Mojarro, Gerent de Wild Doñana i representant de l’Asociación de Guías de Naturaleza de Andalucía, Virgili Beltrán, CEO de Numenius i representant de l’Associació de Guies de Birding de la Comunitat Valenciana, Diego Calderón guía ornitològic professional colombià, i Carles Santana, representant de Photo Logistics.
Després d’una petita introducció per part del moderador, els participants exposaran les dificultats amb què s’han trobat en el desenvolupament de les seves empreses per servir com a guia a persones que es vulguin dedicar de manera professional al guiatge de birding i natura.
Es parlarà també del paper del guia professional i de l’impacte econòmic de l’activitat en les economies locals. Tot conduït per les preguntes del moderador.
