0

Conferència inaugural – Impulsant les polítiques de conservació de la biodiversitat a Catalunya: un breu estat de la qüestió i properes fites

Marc Vilahur

Conferència inaugural – Impulsant les polítiques de conservació de la biodiversitat a Catalunya: un breu estat de la qüestió i properes fites

En Marc Vilahur és el director general de Polítiques Ambientals i Medi Natural, i inaugurarà el Delta Birding Festival amb aquesta primera conferència organitzada per la Generalitat de Catalunya.

Durant els darrers anys, les polítiques de conservació de la biodiversitat de la Generalitat de Catalunya s’han transformat amb l’objecte d’intentar assolir els grans reptes de protecció d’espècies hàbitats i processos per a garantir-ne el seu estat favorable. En aquesta ponència s’exposarà el canvi d’enfoc, els mètodes i les eines emprades per a poder impulsar aquesta transformació així com es desgranarà la publicació dels propers Plans de Recuperació i Conservació de Catalunya.

Tipus d'activitat:

Conferències

Dies programats:

Divendres

Altres activitats

Deltabirding Festival
  • Organitzadors principals

    PATROCINADOR GLOBAL DEL FESTIVAL

    Suport Institucional

    Delta Birding Festival
    Resum de la privadesa
    Desena edició

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Galetes de tercers

    Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

    El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.