0

Riet Vell en família – EXHAURIDA

Riet Vell en família – EXHAURIDA

Tècnics de SEO/Birdlife us guiaran en una visita a la reserva de Riet Vell que es gestiona per compatibilitzar la producció d’arròs ecològic amb la presència de poblacions d’ocells. La visita inclou activitats per a infants i observació d’ocells aquàtics des d’un observatori magnífic.


Edat recomanada: activitat familiar

Vehicle particular: sí, per a desplaçar-se fins al punt d’inici de l’activitat.

Distància a recórrer a peu: 1Km

Altres vehicles: no

Apta per mobilitat reduïda: sí, execepte pujar al mirador.

Recomanacions pràctiques:

Punt de trobada / sortida:

Reserva de Riet Vell:

Carretera Amposta – Eucaliptus km 18,5,

43870

Tarragona

 


 

RECORDA QUE PER GAUDIR D'AQUESTA ACTIVITAT CAL QUE TINGUIS L'ENTRADA GENERAL DEL FESTIVAL.

Activitat patrocinada per:

logo seo riet vell

Altres activitats

Deltabirding Festival
  • Organitzadors principals

  • Organitzador associat

PATROCINADOR GLOBAL DEL FESTIVAL

Suport Institucional

Delta Birding Festival
Resum de la privadesa
Desena edició

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.