0

Sessions de foto a la reproducció (escultura) d’una àguila cuabarrada

Sessions de foto a la reproducció (escultura) d’una àguila cuabarrada
Durant tot el Delta Birding Festival s’aniran realitzant sessions programades de llançament de la figura de l’àguila des de l’edifici Mirador fins al final de la zona d’òptica per a que els usuaris de SONY puguin provar els equips de la marca per capturar la silueta exacta d’un ocell gran i salvatge volant a alta velocitat per la fira.
El fotògraf de fauna salvatge Tony Peral s’encarregarà d’aquesta activitat. Els horaris de llançament són els següents:
Divendres 19 de setembre:
Dissabte 20 de setembre
Diumenge 21 de setembre
  • Primera sessió de 9:30 h a 10:00 h
  • Segona sessió de 11:30 h a 12:00 h
  • Tercera sessió de 14:00 h a 14:30 h

 

Altres activitats

Deltabirding Festival
  • Organitzadors principals

    PATROCINADOR GLOBAL DEL FESTIVAL

    Suport Institucional

    Delta Birding Festival
    Resum de la privadesa
    Desena edició

    Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

    Galetes estrictament necessàries

    Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

    Galetes de tercers

    Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

    El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.