Anellant ocells migradors

Anellant ocells migradors

06-08-2021
Anellant ocells migradors

L’anellament científic d’ocells és encara un mètode molt útil per estudiar alguns aspectes de la biologia dels ocells dels quals seria molt difícil obtenir dades de qualsevol altra manera. A més a més, aquest sistema permet observar els ocells de molt a prop i amb tot detall, per la qual cosa ha esdevingut una eina valuosíssima d’educació ambiental

A l’activitat “Anellament d’ocells migradors” i de la mà d’en Sergi Sales de la Fundació Plegadis, serem testimonis sobre què consisteix l’anellament científic d’ocells i podrem observar una bona quantitat d’espècies, moltes de les quals que es trobaran fent el seu viatge migratori anual cap a l’Àfrica subsahariana.

Si voleu iniciar-vos en aquest món o simplement voleu gaudir d’una experiència fantàstica, no trobareu una millor oportunitat per fer-ho. 

Dintre de:

Notícies

Altres notícies relacionades

Deltabirding Festival
  • Organitzadors principals

  • Organitzador associat

PATROCINADOR GLOBAL DEL FESTIVAL

Suport Institucional

Delta Birding Festival