Participa a la fira comercial dbf22

Participa a la fira comercial dbf22

17-05-2022
Participa a la fira comercial dbf22

Ja estan obertes les inscripcions a la fira comercial de la nova edició del Delta Birding Festival.

Com cada any, el festival ofereix la possibilitat de reservar un espai expositor a aquelles institucions, organitzacions i empreses relacionades amb la natura i el món del birding. 

L’espai destinat als expositors es divideix en tres zones segons el perfil de l’expositor. De manera que si ets artista de natura podràs reservar el teu espai a la zona A on altres il·lustradors, escultors, pintors, fotògrafs també estaran exposant les seves obres.

Les institucions o associacions dedicades a la conservació i promoció de la natura, allotjaments ecoturístics, editorials o revistes de natura, podreu fer-ho a la zona B.

I finalment, tots aquells que us dediqueu al món dels productes d’òptica (telescopis, prismàtics), vídeo, fotografia i aguaits per aquesta,  podreu reservar a la zona C.

D’aquesta manera, el festival pretén oferir visibilitat i suport a tots vosaltres que us dediqueu apassionadament a la natura.

Recordeu que també us podeu anunciar al programa del festival, a la web o bé in-situ a través de lones o plafons. I que també podeu esdevenir patrocinadors de les activitats guiades.

Així que no us ho penseu, i reserveu! Només cal que escolliu la vostra categoria i omplir el formulari que trobareu a l’apartat expositors de la nostra web.

Dintre de:

Notícies

Altres notícies relacionades

Deltabirding Festival
  • Organitzadors principals

  • Organitzador associat

PATROCINADOR GLOBAL DEL FESTIVAL

Suport Institucional

Delta Birding Festival